Mastermind exclusiv pentru TINE și afacerea ta

Descoperă ASIC

Afacerea ta se dezvoltă direct proporțional cu dezvoltarea ta. Ca să o duci la nivelul următor, trebuie ca tu, antreprenorule, să faci următorul pas în educația ta

Programul ASIC este întocmai contextul de creștere de care ai nevoie astfel încât să dezvolți caracteristicile unui antreprenor de succes

Grupul de mastermind pe care ți-l propunem presupune 6 întâlniri derulate pe parcursul unui an, însoțite de mentoring și coaching individual în perioadele dintre întâlniri.

HAI ȘI TU ÎN COMUNITATEA ASIC

Furnizorul tău de libertate ca antreprenor

Vei face parte dintr-un grup de 20 de oameni atent selectați, care cresc împreună timp de un an de zile și își dezvoltă afacerile în timp ce dobândesc mai multă libertate.

Datorită procesului de înscriere INTERVIEW ADMISSION ONLY, ai siguranța că oamenii cu care vei interacționa au același set de valori fundamentale cu tine, precum și experiențe din care poți învăța.

Dacă ai construit deja un business cu minim 3 oameni în echipă și ești coach-able (ai disciplină să implementezi), atunci vei obține în mod măsurabil:

ASIC ți se potrivește dacă:
  • Ai o afacere în creștere, cu vânzări de minim 300.000 de euro în ultimul an și vrei să crești această cifră
  • Ai o echipă formată din cel puțin 3 oameni și dorești să o mărești, inclusiv prin dezvoltarea unor departamente cu funcții specifice (marketing, vânzări, operațiuni etc.)
  • Aplic la MASTERMIND
  • Te simți blocat într-un anumit stadiu de dezvoltare a afacerii și îți dorești suport pentru a trece la următorul nivel cu afacerea ta
  • Vrei un context de creștere în care să primești solutii personalizate, pentru probleme punctuale care apar în călătoria ta de antreprenor
  • Cauți un sistem coerent de unelte practice care pun în valoare factorii de succes ai afacerii tale
  • Îți doresti o experiență de networking de top, în care fiecare întâlnire este un prilej de conectare interumană autentică
1900
primul program ASIC
0+
lideri înscriși la program
0
membri per mastermind
0
coachi dedicați
HAI SĂ FACEM CUNOȘTINȚĂ!

Echipa AS Inner Circle

Unul dintre principalele avantaje pe care programul ASIC ți-l oferă este accesul la o plajă de antreprenori și lideri de succes din domenii diverse. Pentru a-ți asigura dezvoltarea, avem alături o serie de coachi dedicați și traineri bine pregătiți și familiarizați cu mediul business din România.

Andy Szekely

Antreprenor, autor, speaker, coach

El este speakerul român care a vorbit pe aceeași scenă cu cei mai mulți speakeri de top mondial: John Maxwell, Robin Sharma, Martin Lindstrom, Dr. Oz etc.)

Remus Bălan

Trainer, coach și facilitator

Specializat în managementul performanței și dezvoltarea competențelor pentru atingerea potențialului maxim, Remus este un coach dedicat și profesionist.

Irina Vasilescu

Trainer, coach, facilitator, antreprenor și autor

Irina este pasionată de educație și are o experiență de 24 de ani de lucru cu oamenii. Este antreprenor de peste 18 ani: a fondat 3 companii și un ONG și activitatea curentă o desfășoară simultan cu patru linii de business.

Sorin Geană

Trainer și facilitator

A început activitatea sportivă acum 22 de ani și este Master Trainer în Sport și Performanță Motrică.  De peste 12 ani susține programe de educație și training în domeniul wellness. 

Alexandru Tudose

Facilitator, trainer și Business Coach

Antreprenor în Construcţii Industriale cu peste 10 ani de experienţă în business development şi peste 14 ani experienţă în vânzări.

Dan Calbureanu

Coach, Consultant Business, Trainer

Cu multă pasiune pentru succes şi o gândire orientată către găsirea de soluţii, Dan este apreciat în mediul de business ca fiind un consultant flexibil şi cu idei originale.

Diana Vigu

Antreprenor, trainer, coach și facilitator

Diana are experiență vastă în training-uri pentru dezvoltarea echipelor și este implicată activ ca trainer și coach în programele lui Andy.

HAI SĂ FACEM CUNOȘTINȚĂ!

Mentori care sprijină programul ASIC

În fiecare lună, vei avea acces la o sesiune Live, sub formă de interviu, cu Andy și unul dintre mentori. Aceasta va avea la sfârșit și secțiune de Q&A, unde tu poți primi răspuns direct la întrebările adresate.

Dan Ștefan

Founder, Autonom Group

Victor Sraer

Entrepreneur | Managing Partner of Otto Broker

Marius Ștefan

Owner/CEO Autonom Rent a Car

Gina Calagiu

Owner AGENIUS

Dragoș Anastasiu

Owner/CEO Eurolines România

Robert Maxim

Partner, Advisory. KPMG Romania
FACILITĂȚI
INCLUSE

Set de 4 asessment-uri (LAB Profile, VIP’s Team, Business Stage Index, Systemology)

Acces la comunitatea ASIC – exclusiv în programele de tip Inner Circle marca Andy Szekely;

Cazarea, masa, pauzele de cafea, manualele și toate materialele de curs pentru sesiunile rezidențiale.

Curriculum
Întâlniri de grup
  • 4 Workshop-uri intensivevineri - duminică, la munte - pensiune completă. Înaintea fiecărei întâlniri există un web-workshop pregătitor.
  • 2 mastermind-uri face 2 facealături de Andy și coachi pentru soluționarea spețelor propuse de participanți.
Curriculum
Întâlniri individuale
  • 12 sesiuni de coaching pentru implementarea obiectivelor, cu un coach dedicat (pe parcursul întregului an);
  • 2 sesiuni de consultanță strategicăpentru schimbare de mindset, problem solving și design thinking cu Andy Szekely;

"Nu poți rezolva o problemă cu nivelul de conștiință la care a fost generată problema."

Albert Einstein

12 luni de executive coaching, 14 sesiuni de coaching, 6 întâlniri fizice 

WORKSHOP-URI REZIDENȚIALE LA MUNTE

Ce vei obține prin intermediul ASIC

WORKSHOP 1

Obții claritate

Ne vom concentra pe CLARITATEA scopului și alinierea potențialului cu rezultatele pe care vrei să le obții. Identifici ținta foarte bine (piscul de atins) și îți pregătești resursele pentru călătorie.

Instrument utilizat: Business Vector.

Mai concret, găsești răspunsuri concrete la întrebări ca acestea:
1. Cum se va modifica comportamentul consumatorului în 10 ani pe piața mea?
2. Cine vrem noi să devenim în „călătoria eroică” a acestui business?
3. Ce valori dorim să îmbrățișăm și să menținem în această călătorie?
4. Ce este unic la ceea ce propunem noi față de alte propuneri care au mai apărut?

WORKSHOP 2

Depășești blocajele

În cadrul acestei etape lucrăm cu oamenii. Cel mai mare blocaj pentru creșterea afacerii este – la majoritatea companiilor – formarea unei echipe funcționale în care dramele sunt puține sau inexistente. Înveți cum să recrutezi, organizezi și conduci ca lider antreprenor ECHIPA cu cele 4 stiluri de muncă necesare fiecărui rol. Înveți uneltele de leadership și delegare care îți vor permite să multiplici rezultatele pe care ți le dorești. Clarifici pragmatic legătura: echipă puternică – impact masiv.

Instrumente utilizate: procesul de delegare OPTIMAL; analiza VIPs a echipei.

WORKSHOP 3

Dezvolți ritualuri de muncă și sisteme de business

În acest workshop înveți efectiv CUM să creezi un SISTEM de proceduri pentru compania ta, fără să muncești singur la el și fără să știrbești creativitatea companiei. În această etapă, ne concentrăm pe strategia de dezvoltare a unui set de proceduri.

Instrument utilizat: Customer – Company Journey Map

WORKSHOP 4

Dezvolți o strategie de diferențiere

Etapa finală îți oferă și cea mai importantă pârghie pentru succes: modelul de business și cum să te poziționezi strategic pe piață. Paradigma de leadership & storybranding.

Instrument utilizat: 4CDU Thinking Tool („cheia franceză” pentru critical thinking & storytelling)

WEBINAR 1

2 aprilie 2024

Workshop 1

11-14 aprilie 2023

Workshop 2

19-21 iulie 2024

Workshop 3

11-13 octombrie 2024

Workshop 4

17-19 ianuarie 2025

Mastermind 1

28 iunie 2025

Mastermind 2

1 noiembrie 2025

Rata de reînscriere

40%
2019-2020
81%
2020-2021
95%
2021-2023
ALĂTURĂ-TE PROGRAMULUI

Alege pachetul care ți se potrivește

Pachet Silver

5500€
 1 Webinar  ZOOM (discuții de cunoastere și content pregătitor pentru workshop-urile live, alături de colegii din program, Andy și coachi);3 întâlniri față în față, vineri-sâmbătă-duminică (includ cazare și masă);1 întâlnire față în față, joi -vineri-sâmbătă-duminică (includ cazare și masă);10 sesiuni de coaching (40-60 min, individual cu un coach dedicat).
îNSCRIE-TE AICI

Pachet Gold

6500€
 1 Webinar  ZOOM (discuții de cunoastere și content pregătitor pentru workshop-urile live, alături de colegii din program, Andy și coachi);3 întâlniri față în față, vineri-sâmbătă-duminică (includ cazare și masă);1 întâlnire față în față, joi -vineri-sâmbătă-duminică (includ cazare și masă);12 sesiuni de coaching (40-60 min, individual cu un coach dedicat);
2 întâlniri MMD Live, alături de Andy, un mentor invitat, colegi și coachi, durată de aproximativ 8 ore (prânz inclus);2 sesiuni individuale de consultanță telefonică pentru schimbare de mindset, problem solving și design thinking cu Andy Szekely cu durată de aproximativ 60 minute;Acces la grupul privat de Whatsapp, alături de Andy şi colegii din grup;Acces la networkingul lui Andy şi comunitatea deja creată, care are ca valoare principală bucla creştere-contribuţie.
îNSCRIE-TE AICI

Pachet Diamond

12.500€
 1 Webinar  ZOOM (discuții de cunoastere și content pregătitor pentru workshop-urile live, alături de colegii din program, Andy și coachi);3 întâlniri față în față, vineri-sâmbătă-duminică (includ cazare și masă);1 întâlnire față în față, joi -vineri-sâmbătă-duminică (includ cazare și masă);12 sesiuni de coaching (40-60 min, individual cu un coach dedicat);
2 întâlniri MMD Live, alături de Andy, un mentor invitat, colegi și coachi, durată de aproximativ 8 ore (prânz inclus);2 sesiuni individuale de consultanță telefonică pentru schimbare de mindset, problem solving și design thinking cu Andy Szekely cu durată de aproximativ 60 minute;Acces la grupul privat de Whatsapp, alături de Andy şi colegii din grup;Acces la networkingul lui Andy şi comunitatea deja creată, care are ca valoare principală bucla creştere-contribuţie.
5 întâlniri Consultanță Business cu Andy (durată de aproximativ 3 ore fiecare, care îți oferă acces direct către clarificări, momente de insight și strategii în businessul tău).
îNSCRIE-TE AICI

*Admiterea în program se face pe baza unui interviu telefonic.
**Prețurile nu includ TVA.

SECRETUL UNUI ANTREPRENOR DE SUCCES

Investește în dezvoltarea ta și a afacerii tale. Intră în comunitatea ASIC!

Pe parcursul unui an, ai oportunitatea de a descoperi pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru a ajunge la următorul nivel de leadership.

TESTIMONIALE MEMBRI

În ce fel de grup te vei regăsi

Membrii ASIC sunt antreprenori care au dezvoltat deja o afacere, au o echipă și servesc o comunitate de clienți. Ei doresc să treacă la nivelul următor și înțeleg valoarea creșterii personale. Cred în ideea că afacerea nu poate crește mai mult decât crește fondatorul însuși și, de aceea, sunt consecvenți cu creșterea lor personală.

Iată ce au spus participanții la edițiile anterioare, unii dintre ei membri ASIC de 3-4 ani:

  • Când am intrat în acest program nu știam câtă valoare voi primi dar pe parcurs am primit o grămadă de instrumente pe care le voi folosi pentru a instala obiceiuri noi. Este mediul ideal pentru performanță și instrumentul pentru a trece la nivelul următor.

    Sergiu Axinte
    Antreprenor
  • Este programul care te ajută să acționezi la adevărata capacitate, pentru că de fapt generează ACȚIUNE PURĂ. Am devenit antreprenor adevărat, atent pe cifre, focusat pe dezvoltare, creându-mi între timp o echipă de lideri foarte puternici. Acasă mă simt împlinit alături de frumoasa mea parteneră de viață, iar energia mea este la cote maxime într-un corp sănătos.

    Ne vedem la anul!

    Daniel Tudor
    Antreprenor
  • Haideți să vă spun de ce sunt mega hotărâtă să rămân în ASIC, cât timp acesta va exista. Anul trecut prin noiembrie, lucram la cel mai mare contract câștigat de companie. Obținusem un contract cu un operator care trebuia să implementeze colectarea separată într-un oraș foarte mare, pentru o Primărie care câștigase contractul pentru salubritate.

    Echipa s-a mobilizat foarte bine, să avem toata marfa pe stoc să putem finaliza în timpul stabilit. Numai că într-o dimineață am fost sunată, să merg la client de urgență. Am fost anunțată că Primăria reziliază contractual pe acest proiect. În acel moment a căzut cerul pe mine, pentru că aveam marfa pe stoc, cu o valoare foarte mare.

    Soluția mea a venit din ASIC. Exact când simțeam că mă aflu la capătul pământului, am scris pe grupul de ASIC. Am primit în privat un mesaj de la Andy: Sună-mă azi la ora 21:00. Am sunat fix la ora 21:00 și am primit cele mai valoroase 3 idei. Am reziliat contractul așa cum am crezut că este cel mai onest pentru mine și pentru client. Am obținut din negociere 99% din ce mi-am propus și așa am salvat cu 30.000 EUR mai mult decât îmi imaginam.

    Mădălina Smochină
    Antreprenor
  • ASIC a fost pentru mine singurul program de dezvoltare personală care m-a menținut focusat pe obiective pe perioada întregului program de un an. Am obținut claritate în setarea obiectivelor anuale. Am obținut răspunsuri pentru depășirea obstacolelor. Am învățat să deleg eficient cu ajutorul instrumentului OPTIMAL, care m-a învățat că atunci când vreau să deleg o sarcină, să mă abțin din a spune cum se face, ci îl las pe cel căruia îi deleg să decidă cum o să facă.

    La fiecare întâlnire am avut revelații cu ajutorul cărora am simțit că trec la următorul nivel în antreprenoriat.

    Dar cele mai valorase mi s-au părut ședințele săptămânale de coaching, unde am obținut claritate în prioritizarea săptămânală a activităților.

    Care m-au dus în final la vânzări de peste 1.000.000 € și realizarea obiectivului principal.

    Mulțumesc Andy și echipa AS Tranining pentru experiența transformațională din acest an.

    Andrei Agafiță
    Antreprenor
  • Momente memorabile ASIC:

    • descoperirea importanței echipei
    • descoperirea importanței unui asistent personal

    Am decis să mă înscriu în programul AS Inner Circle în anul 2019, la acel moment nu știam câte beneficii ulterioare voi găsi în acest program. Am găsit informații foarte valoroase, care ulterior puse în practică mi-au adus satisfacții. Tot aici am găsit colegi valoroși de la care am putut să mă inspir.

    Remus Ivanciuc
    Antreprenor
  • Motivul principal pentru care nu evoluăm în business sunt ședințele. Fie că lipsesc, fie că le facem greșit. 

    Întâlnirile în companii sunt ca obiceiurile de dimineață pentru oameni. Pentru noi, în martie 2020 diminețile din business nu au mai fost la fel. Brusc am echipat de lucru și trimis toți oamenii acasă pentru a ne proteja de ceea ce urma să vină. Pentru colegi era neclar cum vom ști să legăm între noi lucrurile pentru a livra la final o lucrare de contabilitate foarte bună. În stare de stres ierarhia parcă a dispărut și toți se uitau la antreprenor.

    Pentru mine, acesta a fost momentul ideal să introduc întâlnirile de tip Huddle chiar de două ori pe zi, deși mai încercasem de câteva ori de trei ani încoace.

    15 minute, pe departamente, în fața camerei de laptop pe Zoom, cu cafeaua lângă și cu copiii de asemenea, au fost întâlnirile care ne-au legat să mergem mai departe.

    2 întrebări ne-au ținut pe cale: „Pentru ce ești recunoscător astăzi?” și „Care-i principalul obiectiv pe care îl rezolvi până la ora 13:00?” – și întrebarea se repetă la ora 14:00 pentru finalul de zi.

    Este un obicei care a rămas și pe care echipele mici, așa cum suntem și noi, nu ar trebui să îl rateze dacă vor să livreze experiența foarte bună și constantă.

    Alin Vlad
    Antreprenor, Managing Partner NexT Level Accounting
  • Andy pune lucrurile într-o perspectivă nouă și vă ajută foarte mult să vă dați seama ce vă mână în luptă, pe unde sunt blocajele și ce avem de făcut în continuare, iar asta mi se pare foarte cool.

    VECTOR este o sculă extraordinară pentru că este un CANVAS în care poți să îți desenezi întregul proces de gândire a business-ului. Funcționează pe trei niveluri:  filosofic, empatic și pragmatic.

    Asta înseamnă că face legătura între viziunea pe care o ai asupra business-ului (internă și externă), cu ce misiune a firmei presupune asta, cu normele de comportament pe care le avem și cu tipurile de diferențiatori concreți pe care îi punem la dispoziția clienților.

    Astea sunt puse într-o oglindă pragmatică, ancorată în timp, care cascadează în KPI-uri pe care îi măsurăm zilnic sau lunar și în planuri de acțiune pe termen scurt, mediu și lung. Planurile pe termen mediu și lung sunt legate de obiectivele strategice pe care trebuie să le atingem până la un anumit punct ca să putem să realizăm un business plan, care să ne ducă unde vrem să ajungem într-un orizont de timp de 5 sau 10 ani.

    Sergiu Negut
    Business Angel, Business mentor, Serial entrepreneur Co- fondator Fru-Fru, 2performant, Fintech OS
CE TREBUIE SĂ ȘTII ÎNAINTE SĂ TE ÎNSCRII

Întrebări frecvente

Când vor fi întâlnirile?

Întâlnirile vor fi în aprilie 2024, iulie 2024, octombrie 2024 și ianuarie 2025. Cele 4 workshop-uri se ține începând de vineri la prânz, sâmbătă toata ziua şi duminică până la pranz. Sunt întâlniri rezidențiale, la munte. Vezi programul pentru mai multe detalii.

Când sunt sesiunile de coaching?

Sesiunile de coaching sunt bilunare, în funcție de programul pe care îl stabilești cu coach-ul tău.

Pot vorbi cu coachul meu oricând am nevoie?

În principiu da, trebuie să stabilești cu el detaliile. Important este să participi la cele 18 sesiuni!

Ce fac dacă am nevoie de un răspuns de la Andy?

E simplu, îi scrii întrebarea ta și el îți răspunde.

ÎNSCRIE-TE ÎN PROGRAM

Hai în comunitatea noastră

Dacă te-am convins, te așteptăm cu drag alături de noi. Accesul în comunitatea noastră se realizează pe bază de interviu, așa că abia așteptăm să te cunoaștem mai bine.

Folosește formularul de contact sau contactează-ne prin intermediul numărului de telefon pentru a discuta mai multe detalii.

 

CONTACTEAZĂ-NE

Completează formularul