Business Growth Summit 2024
Evenimentul unde începe reinventarea ta folosind toate cele 6 pârghii fundamentale de creștere a afacerii
🗓️ Miercuri, 11 Decembrie 2024
📍 Ramada Nord, Sala Cristal, București
Cum ar fi să îți duci businessul la nivelul următor în 2025?
Vino la conferință ca să afli cum scapi de blocajele care îți limitează viitorul!
ACCELEREAZĂ-ȚI AFACEREA
folosind minim două dintre cele 6 pârghii esențiale de dezvoltare:
COLABORATORI
(parteneriate)
CAPITAL
(acces la finanțare)
CONȚINUT
(informații cheie)
CIBERNETICĂ
(digitalizare)
CONCEPT
(model de business)
CALITATE
(oferte irezistibile)
Colaborările (parteneriatele cheie)
- Cum să evaluezi și să înțelegi tipul de oameni cu care este bine să faci parteneriate (și pe cei pe care merită să îi eviți).
- Cum să atragi către tine oamenii potriviți cu elemente de personal branding care semnalizează ce fel de partener ești.
- Cum să abordezi strategic procesul de atragere a partenerilor în funcție de proiectele cheie pe care dorești să le dezvolți.
CAPITALUL (finanțările)
- Cum funcționează sistemul legislativ și abordarea statului Român în privința finanțărilor
- Cum se comunică cu finanțatorii în așa fel încât să ai șanse maxime pentru accesul la bani
- Cum poți privi statul ca pe un partener și nu ca pe un rău necesar, în perioada următoare
CONȚINUTUL (informațiile cheie)
A doua este continutul informativ si educațional cu ajutorul căruia poți să te promovezi și poziționezi pe piață.
- Cum să concepi suportul informațional necesar pentru ca sistemul afacerii tale să fie transferabil (francizabil)
- Care sunt elementele de luat în considerare atunci când vrei să dezvolți active de tip proprietate intelectuală (licențieri).
- Care este abordarea de PR și beneficiile de imagine pe care le poți obține multiplicându-ți afacerea în sistem franciză.
CIBERNETICA (sistemul de tehnologii)
- Cum să te poziționezi mental ca să ai o relație foarte bună cu tehnologia
- Cum să decizi care sunt soluțiile de tehnologie cele mai potrivite pentru afacerea ta în condițiile în care apar tot mai multe
- Cum să gândești orientat în viitor și să vezi trenduri pentru a te pregăti adecvat din punct de vedere digital și tehnologic
CONCEPTUL (de afaceri)
- Cum să gândești în termenii conceptului/modelului de afaceri scalabil pentru business-ul tău
- Cum să îți evaluezi actualul model de afaceri/venituri și să te orientezi strategic pentru a merge pe un model potrivit cu destinația la care vrei să ajungi
- Cum să construiești un model de afaceri care protejează ceea ce ai construit deja și simultan pregătește profiturile viitoare.
CALITATEA (oferta cu valoare maximizată pentru clienți)
- Cum să îți organizezi afacerea pentru inovație permanentă.
- Cum să concepi o ofertă de valoare pornind de la nevoile clienților nu de la creativitatea ta.
- Cum să ții legătura cu clienții pentru a te asigura că îmbunătățești în permanență oferta.
Ce spun participanții Și SPEAKERII la evenimentele organizate de noi
Cine sunt speakerii
Andy Szekely
ASIC: 100 de antreprenori în mastermind
Autor: 23 de cărți (4 best-seller național)
Speaker: 2500+ discursuri în 21 de țări
Branduri: 6C, Elite School, Bootcamp.ro
Lider de comunitate: 400.000 folowers
Startul investor & advisor: 6 companii
Andy Szekely a construit trei branduri naționale în educaţie:
6C Self-Growth Summit reprezintă un eveniment Bootcamp University, în care sunt dezbătute cele 6 arii importante din viața unui om: Carieră (Leadership & Performanță), Conectare (Relații Autentice), Cash (Prosperitate & Bani), Corp (Energie &Vitalitate), Contribuție (Leadership & Public Speaking), Creștere (Învăţare Accelerată & Evoluție personală).
Speaker Elite – programul de pregătire în public speaking şi comunicare eficientă creat special pentru oamenii interesaţi de performanţă în viaţa personală şi profesională.
Bootcamp University – sistemul de transformare personală și leadership în format ‘‘tabără intensivă‘, cu o echipă solidă formată din traineri asociați și facilitatori licențiați în care treci la next level în toate cele 6 arii ale vieţii.
Autor al cărților best seller “Decizii Radicale”, ”Manifestul Educației”, ”Comunică, Influențează, Convinge”, ”Formula Măiestriei”, ”Prezentări cu public” și co-autor al cărților ”Școala de Ghi(n)zi” și “Cum mi-am schimbat viata in 4 zile?”, Andy este autorul cu cele mai multe cărţi și produse multimedia (25 cărți și peste 400 de ore de material audio-video) pe teme de dezvoltare personală şi profesională publicate în România și l-ai văzut deja la:
Călin Iepure
Călin Iepure este un nume de referință în sfera public speaking-ului și a dezvoltării personale din România.
Cu o experiență vastă de vorbit în public, moderare, training, facilitare și consultanță, Călin s-a impus ca un lider în domeniul său, fiind recunoscut pentru capacitatea sa de a inspira și de a motiva audiențele diverse cu care interacționează.
Călin își folosește energia și entuziasmul pentru a transforma orice eveniment într-o experiență memorabilă. El moderează și facilitează conferințe, workshop-uri și sesiuni de training, atât online, cât și offline, aducând o notă de profesionalism și pasiune în fiecare intervenție.
Stilul său de moderare este unul dinamic și captivant, menținând publicul implicat prin activități interactive și momente de energizare.
Călin crede cu tărie că succesul vine din pregătirea adecvată și din capacitatea de a profita de fiecare oportunitate.
Cristian Onețiu
Fondatorul Life Care, cea mai mare companie românească de vânzări directe din Europa Centrală și de Est, cu o cifră de afaceri cumulată de peste 100 de milioane de euro și cu peste 50.000 de distribuitori independenți în mai mult de 20 de țări.
Antreprenor prezent în TOP 500 Forbes și TOP 300 Capital, investitor în imobiliare, precum și în startup-uri axate pe sănătate, sport, wellbeing și longevitate, prin utilizarea tehnologiei.
Investitor în emisiunea TV „Imperiul Leilor”, sezonul 2020, realizată de PRO TV.
Președinte în consiliul de administrație al mai multor companii românești, lidere de piață în industria lor, care gestionează peste 1.000 de angajați.
Autor al cărții best seller „Start în Antreprenoriat” și coautor al cărții „Cum mi-am schimbat viața în 4 zile?”.
Alex Cernătescu
Alex este unul dintre cei mai cunoscuți, recunoscuți și vizibili antreprenori români – prezentat și pe coperta revistei Forbes.
Alex are experiență antreprenorială, de C-Level management, cât și de business development, atât în România, cât și la nivel internațional, cu focus pe Statele Unite, Europa și Asia.
A călătorit în peste 46 de țări, a vorbit în public ca invitat special sau a făcut business în peste 30 dintre acestea.
Alex crede foarte mult în antreprenoriat și îl susține activ prin investiții, educație, implicare activă, advisory și multe altele. România va merge mai departe prin antreprenoriat făcut bine și pe termen lung, iar Alex este prezent peste tot unde poate să susțină asta.
Adrian Câciu
Adrian Caciu este de profesie economist. În prezent el este ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene.
Înainte de acest mandat a fost ministru de Finanţe, iar înainte de rolul ministerial, a servit timp de un an drept consilierul personal al primarului din Buzău.
Înainte să intre în administrația publică, Adrian Câciu a lucrat, timp de opt ani, în domeniul privat, iniţial pe un rol de consilier în vânzări şi apoi ca administrator.
Raluca Voicu
Raluca Voicu, co-fondator la Franchwise, este unul dintre cei mai experimentați consultanți de franciză din România, cu peste 20 de ani de experiență.
„Crescută” în lumea francizei, Raluca a antrenat peste 300 de antreprenori să își găsească afacerea (franciza) potrivită, a construit, alături de echipa Franchwise, peste 60 de concepte românești de franciză (de la zero) și a implementat în România peste 50 de francize internaționale.
Superputerea Ralucăi: să pună oamenii potriviți împreună, să crească afaceri mai bune, mai sustenabile și pe termen lung.
Raluca susține disciplina și consecvența francizei și, alături de echipa Franchwise, duce mai departe aceste principii de lucru, în creșterea și dezvoltarea de afaceri sustenabile la nivel național și internațional.
Pentru cine este recomandat să participe la Business Growth Summit?
- Oamenilor care au crescut deja o afacere, dar acum simt că stagnează
- Antreprenorilor care vor să facă salturi în afacerea lor
- Celor care cred că tehnologia și digitizarea sunt esențiale pentru viitorul afacerii
- Fondatorilor care au de rezolvat problema finanțării afacerii pentru creștere
- Experților în produs, ofertare și prețuri care vor să maximizeze profiturile
- Antreprenorilor care vor să formeze echipe foarte puternice și loiale
Agenda conferinței
🗓️ Miercuri, 11 Decembrie 2024
08.30 – 09.00 Welcome coffee
Ne vedem la Hotel Ramada Nord – Sala Cristal 4
Adresă: strada Daniel Danielopolu 44A, București
Zona: Cartierul Herăstrău
Accelerează-ţi afacerea folosind pârghiile esențiale de dezvoltare
Înscrie-te să afli mai multe despre cele cele 6 pârghii
Alege-ți pachetul dorit
GROWTH
120€
+TVA
80€ +TVA
🔓 Acces complet la conferința de business în care obții cele 6 pârghii pentru creșterea afacerii
💬 Oportunitate de Networking: interacționezi cu alți antreprenori și construiești conexiuni valoroase pentru viitorul tău și al afacerii tale
🌟 Înveți de la cei mai buni: Participi la workshopuri și Q&A cu speakeri de top cu experiență relevantă în business
⚡ Energia evenimentului: Experimentezi un conținut exclusiv și plin de AHA-uri care te va inspira să-ți crești afacerea în anul următor
☕ Pauze de cafea: Două pauze de cafea pentru a socializa și a-ți reîncărca bateriile.
🥪 Prânz ‘’light lunch’’: Bucură-te de un prânz tip finger food, perfect pentru a-ți menține energia pe parcursul zilei.
LEVERAGE
190€
+TVA
160€ +TVA
🔓 2 bilete de acces complet la conferința de business în care obții cele 6 pârghii pentru creșterea afacerii
💬 Oportunitate de Networking: interacționezi cu alți antreprenori și construiești conexiuni valoroase pentru viitorul tău și al afacerii tale
🌟 Înveți de la cei mai buni: Participi la workshopuri și Q&A cu speakeri de top cu experiență relevantă în business
⚡ Energia evenimentului: Experimentezi un conținut exclusiv și plin de AHA-uri care te va inspira să-ți crești afacerea in anul următor
☕ Pauze de cafea: Două pauze de cafea pentru a socializa și a-ți reîncărca bateriile.
🥪 Prânz ‘’light lunch’’: Bucură-te de un prânz tip finger food, perfect pentru a-ți menține energia pe parcursul zilei.
💻 Acces gratuit la cursul Online Antreprenor 3X – înveți cum să gestionezi cele 3 resurse cheie: timpul, energia și banii antreprenorului
VIP
290€ +TVA
SOLD OUT
🔓 Acces complet la conferința de business în care obții cele 6 pârghii pentru creșterea afacerii
💬 Oportunitate de Networking: interacționezi cu alți antreprenori și construiești conexiuni valoroase pentru viitorul tău și al afacerii tale
🌟 Înveți de la cei mai buni: Participi la workshopuri și Q&A cu speakeri de top cu experiență relevantă în business
⚡ Energia evenimentului: Experimentezi un conținut exclusiv și plin de AHA-uri care te va inspira să-ți crești afacerea in anul următor
☕ Pauze de cafea: Două pauze de cafea pentru a socializa și a-ți reîncărca bateriile.
🥪 Prânz ‘’light lunch’’: Bucură-te de un prânz tip finger food, perfect pentru a-ți menține energia pe parcursul zilei.
🏆 Acces cu toată echipa ta la masterclass-ul online THE VIP TEAM, pe 13 decembrie la ora 16:00, unde veți învăța cum se gestionează conflictele între stiluri diferite de muncă și cum se pun oamenii potriviți pe ”scaunele” potrivite în companie. Masterclass-ul este susținut de Andy Szekely pe baza ultimei sale cărți: Business VIP
SOLD OUT
Platinum
800€ +TVA
🌟 Conține tot ce are pachetul VIP plus:
🏆 Acces la propria echipa de experți specializați pe următoarele arii: resurse umane și recrutare, vânzări, operațiuni & sisteme, marketing & PR:
🏆 4 sesiuni x 40 minute fiecare, accesibile în următoarele 6 luni
PARTENERI
Întrebări frecvente
Pentru cine este recomandat să participe la Business Growth Summit?
Pe scurt, tuturor celor interesați de dezvoltarea afacerii:
- oamenilor care au crescut deja o afacere, dar acum simt că stagnează
- antreprenorilor care vor să facă salturi în afacerea lor
- oamenilor de afaceri care înteleg cât de important este networkingul
- celor care cred că tehnologia și digitizarea sunt esențiale pentru viitorul afacerii
- fondatorilor care au de rezolvat problema finanțării afacerii pentru creștere
- experților în produs, ofertare și prețuri care vor să maximizeze profiturile
- antreprenorilor care vor să formeze echipe foarte puternice și loiale
De ce să te înscrii?
Pentru că este locul în care Andy pune la pachet ceea ce a învăţat mai bun şi a aplicat eficient în peste 23 de ani de carieră, dintre care ultimii 10 dedicați antreprenorilor.
Pentru că amânarea nu te ajută, dar investiția în Business Growth Summit va avea efecte pentru TOT restul vieții afacerii tale, întrucât vei ști ce PÂRGHII poți activa în diverse stadii de dezvoltare a business-ului.
Vei avea ocazia să cunoști oameni care au făcut performanță în business și care apoi au ales să ajute alți antreprenori. Ei fac această muncă din dorința de contribuție, iar tu vei avea ocazia să beneficiezi de experiența și expertiza lor, le vei auzi poveștile și vei putea să le devii prieten sau chiar partener.
Cum faci plata ? Poti să transferi biletul altcuiva?
Recomandăm plata cu cardul pentru că procesarea biletului se face instant şi veţi primi automat biletul, pe când la plata prin transfer bancar poate dura până la 48 de ore.
Poţi achita online sau prin transfer bancar cu cel tarziu 24 de ore înainte de eveniment pentru a te asigura că primeşti biletul electronic pe e-mail.
În plus, biletul este transferabil. Tot ce ai de făcut este să ne contactezi şi să ne spui cui vrei să transferi biletul.