Business Growth Summit 2024

Evenimentul unde începe reinventarea ta folosind toate cele 6 pârghii fundamentale de creștere a afacerii

🗓️ Miercuri, 11 Decembrie 2024

📍 Ramada Nord, Sala Cristal, București

Cum ar fi să îți duci businessul la nivelul următor în 2025?

Vino la conferință ca să afli cum scapi de blocajele care îți limitează viitorul!

Sunt Andy Szekely și te invit la un eveniment special pentru antreprenori.
 
Anul nou bate la ușă și după cum devine tot mai clar, nu va fi la fel de stabil ca cel ce tocmai se termină.
 
Care e diferența fundamentală?
 
Va trebui să lucrezi SMART mai mult decat HARD, iar pentru asta este nevoie să stăpânești un aspect foarte concret al afacerii: PÂRGHIILE DE CREȘTERE.
 
BUSINESS GROWTH SUMMIT este gândit special pentru ca tu să dobândești cele 6 pârghii fundamentale pentru creșterea afacerii.
 
Experiența oamenilor de top, care au crescut afaceri de multe milioane, arată care sunt cele 6 pârghii și cum se folosesc ele!

ACCELEREAZĂ-ȚI AFACEREA

folosind minim două dintre cele 6 pârghii esențiale de dezvoltare:

COLABORATORI
(parteneriate)

CAPITAL
(acces la finanțare)

CONȚINUT
(informații cheie)

CIBERNETICĂ
(digitalizare)

CONCEPT
(model de business)

CALITATE
(oferte irezistibile)

Colaborările (parteneriatele cheie)

În afaceri o frază foarte puternică este următoarea: ești la un singur partener distanță de următorul palier de performanță.
Un singur om foarte valoros cu care faci parteneriat poate schimba radical performanța întregii tale afaceri. Cu cine te asociezi contează enorm și poate fi o pârghie de multiplicare rapidă a rezultatelor.
 
În cadrul evenimentului nostru vei învăța în special următoarele 3 lucruri:
    1. ⁠Cum să evaluezi și să înțelegi tipul de oameni cu care este bine să faci parteneriate (și pe cei pe care merită să îi eviți).
    2. ⁠Cum să atragi către tine oamenii potriviți cu elemente de personal branding care semnalizează ce fel de partener ești.
    3. Cum să abordezi strategic procesul de atragere a partenerilor în funcție de proiectele cheie pe care dorești să le dezvolți.

CAPITALUL (finanțările)

Majoritatea afacerilor au cel mai mare stress existențial cauzat de lipsa de cash. Cash-ul este esențial pentru sănătatea și creșterea unei afaceri, fiind combustibilul care menține operațiunile zilnice în mișcare. O gestionare eficientă a fluxului de numerar permite plata la timp a furnizorilor, salariilor și altor cheltuieli esențiale, evitând blocajele financiare. Disponibilitatea cash-ului oferă flexibilitate în investiții strategice și adaptarea rapidă la oportunități sau crize.
 
În cadrul evenimentului nostru vei învăța în special următoarele 3 lucruri:
    1. ⁠Cum funcționează sistemul legislativ și abordarea statului Român în privința finanțărilor
    2. ⁠Cum se comunică cu finanțatorii în așa fel încât să ai șanse maxime pentru accesul la bani
    3. Cum poți privi statul ca pe un partener și nu ca pe un rău necesar, în perioada următoare

CONȚINUTUL (informațiile cheie)

Această pârghie are două subcomponente extrem de valoroase: prima este cunoașterea pe care o diseminezi către echipa ta internă sub formă de proceduri și secrete de tip Proprietate Intelectuală.
A doua este continutul informativ si educațional cu ajutorul căruia poți să te promovezi și poziționezi pe piață.
 
În cadrul evenimentului nostru vei invăța în special următoarele 3 lucruri:
    1. ⁠Cum să concepi suportul informațional necesar pentru ca sistemul afacerii tale să fie transferabil (francizabil)
    2. ⁠Care sunt elementele de luat în considerare atunci când vrei să dezvolți active de tip proprietate intelectuală (licențieri).
    3. ⁠Care este abordarea de PR și beneficiile de imagine pe care le poți obține multiplicându-ți afacerea în sistem franciză.

CIBERNETICA (sistemul de tehnologii)

Cibernetica este știința care se ocupă cu analiza și proiectarea sistemelor de control, de comunicare și de autoreglare, indiferent de domeniul în care acestea se manifestă.
În prezent afacerile se dezvoltă cibernetic mai ales prin digitalizare și soluții de tehnologie moderne. Cibernetica/digitalizarea este pârghia cea mai la modă pentru creșterea afacerilor.
 
În cadrul evenimentului nostru vei învăța în special următoarele 3 lucruri:
    1. ⁠Cum să te poziționezi mental ca să ai o relație foarte bună cu tehnologia
    2. Cum să decizi care sunt soluțiile de tehnologie cele mai potrivite pentru afacerea ta în condițiile în care apar tot mai multe
    3. Cum să gândești orientat în viitor și să vezi trenduri pentru a te pregăti adecvat din punct de vedere digital și tehnologic

CONCEPTUL (de afaceri)

Alegerea modelului de afaceri (conceptul de business)  este fundamentală pentru scalarea unei afaceri, deoarece acesta determină modul în care compania generează valoare și venituri. Un model bine gândit asigură eficiență operațională, permite optimizarea resurselor și atrage parteneri sau investitori potriviți. De asemenea, facilitează adaptarea la cerințele pieței și identificarea oportunităților de creștere.
 
În cadrul evenimentului nostru vei învăța în special următoarele 3 lucruri:
    1. ⁠Cum să gândești în termenii conceptului/modelului de afaceri scalabil pentru business-ul tău
    2. ⁠Cum să îți evaluezi actualul model de afaceri/venituri și să te orientezi strategic pentru a merge pe un model potrivit cu destinația la care vrei să ajungi
    3. ⁠Cum să construiești un model de afaceri care protejează ceea ce ai construit deja și simultan pregătește profiturile viitoare.

CALITATEA (oferta cu valoare maximizată pentru clienți)

Calitatea este probabil cel mai desconsiderat aspect al succesului în afaceri atunci când antreprenorii pornesc la drum. Ei descoperă în timp că un produs extraordinar de bun se poate ‘’vinde singur’’ și/sau se vinde prin cel mai ieftin marketing din lume – recomandările.
O afacere care se bazează pe un produs excelent – de fapt pe o promisiune foarte bună care apoi este îndeplinită – este o afacere cu șanse foarte mari să se dezvolte.
 
În cadrul evenimentului nostru vei invăța în special următoarele 3 lucruri:
    1. ⁠Cum să îți organizezi afacerea pentru inovație permanentă.
    2. Cum să concepi o ofertă de valoare pornind de la nevoile clienților nu de la creativitatea ta.
    3. ⁠Cum să ții legătura cu clienții pentru a te asigura că îmbunătățești în permanență oferta.

Ce spun participanții Și SPEAKERII la evenimentele organizate de noi

Mi-a plăcut mult ideea de a invita speakeri pentru fiecare C (parghie de succes)– oameni care sunt un testimonial în sine!
Cecilia Stanciu
Business consultant
Mi-a plăcut că a fost o conferință completă. A fost plină de emoție, strategie și schimbări de mentalitate. Superb!
Paul Ardeleanu
Anterprenor, agentie de marketing
Andy pune lucrurile într-o perspectivă nouă și vă ajută foarte mult să vă dați seama ce vă mână în luptă, pe unde sunt blocajele și ce avem de făcut în continuare, iar asta mi se pare foarte cool.
Sergiu Neguț
Fondator Fintech OS
Daca esti un antreprenor care dorește să aducă o îmbunătățire în leadershipul echipei, atunci programele lui Andy sunt pentru tine. Te ajută să faci pasul de la poziția actuala la niveul urmator. Succes!
Laszlo Gyerko
Antreprenor, lider de comunitate de afaceri
Andy Szekely practică și rafinează arta și știința de a obține schimbarea pozitivă structurală de la cei din fața lui, de peste 20 de ani. Am observat, la oamenii care au trecut prin procesul lui Andy, nu doar o mai bună înțelegere, dar și o axare continuă pe acțiune. Nu cunosc o persoană mai potrivită decât Andy pentru a implementa metode de predare care funcționează imediat.
Marius Stefan
CEO Autonom
Omul ăsta a lucrat cu el enorm de mult, a investit extraordinar de mult în ceea ce priveşte dezvoltarea lui… mie mi se pare normal să iau experienţă de la cineva care a făcut mii de ore de training în exterior, a adunat ce-i mai bun acolo şi a asamblat într-un proiect care pe mine mă scuteşte în a face zeci de experienţe prin afară şi de a cheltui probabil zeci de mii de euro pe asta.
Eusebiu Burcaş
Business consultant
Mie mi place sa fiu implicat activ cand merg la un curs sau conferinta, sa nu pierd timpul de pomana. Un antreprenor care vine la un astfel de program trebuie sa aibe mintea deschisa si sa isi dea seama ce functioneaza pentru business-ul lui. Vei gasi cu siguranta in fiecare modul cel putin 1-2 informatii de mare valoare pe care cu siguranta le vei putea aplica in business-ul tau.
Eduard Preda
Antreprenor, Proiectare constructii civile si industriale
Un business incepe de la antreprenor si visul lui, iar pentru a mari businessul e nevoie ca tu sa te expandezi. Pentru asta e important sa ramai pe valorile si viziunile cu care tu ai inceput si sa transmiti corect ce gandesti. In progrmele de business concepute de Andy Szekely obtii claritate si instrumente pentru a reusi acest lucru. Fiecare moment de interactiune vine la pachet cu valoare atat pentru partea de business cat si pentru partea personala.
Simona Marcu
Antreprenor
Programele lui Andy sunt un fel de GPS in buainess care ma ajuta sa ajung mult mai rapid la rezultatele de care am nevoie. Eu am vazut reactiile oamenilor din sala de conferinta si pentru mine asta e foarte convingator. Cu ei am facut networking si exercitii si am vazut din ce au inteles ei care e valoarea unui astfel de program!
Alexandru Constantinov
Anterprenor, trainer de vanzari
Pune-ti o interbare clară: ‘’hai sa vad daca obtin macar o idee valoroasa dintr-un astfel de program?’’ Eu sunt sigur ca o vei gasi in prima ora dintr-un program organizat de Andy Szekely. Iti va extinde mindset-ul si vei pleca cu minim o metoda cu care sa iti extinzi afacerea.
Ilie Dercaci
Anterprenor, trainer public speaking
Am primit lucruri de aplicat - si foarte mult Call to action si te impinge efectiv sa faci ceva cu ce ai invatat, ceea ce face ca acesta sa fie locul potrivit in care sa vii. Andy reuseste sa structureze si sa extraga partea care lipseste de multe ori in cursuri si conferinte - aplicabilitatea practica, nu doar partea de energie si motivatie.
Dan Olteanu
OBV, Director national
Andy Szekely este mai mult decât trainer și autor. Este un om de business care înțelege în detaliu concepte complexe și diferite și poate customiza manuale, prezentări și traininguri indiferent de industrie. A adus valoarea adăugată conferinței noastre iar feedbackul participanților a fost grozav!
Cristian Popescu
Managing Director XPress

Cine sunt speakerii

Andy Szekely

Antreprenor | Speaker | Autor | Business Coach | Fondator Bootcamp.ro & ASIC.ro

ASIC: 100 de antreprenori în mastermind

Autor: 23 de cărți (4 best-seller național)

Speaker: 2500+ discursuri în 21 de țări

Branduri: 6C, Elite School, Bootcamp.ro

Lider de comunitate: 400.000 folowers

Startul investor & advisor: 6 companii

Andy este primul Trainer / Consultant / Coach certificat LAB Profile® în Romania și printre primii din lume care au primit Cialdini Certified Professional și statutul membru fondator al The Cialdini Institute. 
El este și autorul programului de certificare VIP TEAM Profile bazat pe cartea sa Business VIP.

Andy Szekely a construit trei branduri naționale în educaţie: 

6C Self-Growth Summit reprezintă un eveniment Bootcamp University, în care sunt dezbătute cele 6 arii importante din viața unui om: Carieră (Leadership & Performanță), Conectare (Relații Autentice), Cash (Prosperitate & Bani), Corp (Energie &Vitalitate), Contribuție (Leadership & Public Speaking), Creștere (Învăţare Accelerată & Evoluție personală). 

Speaker Elite – programul de pregătire în public speaking şi comunicare eficientă creat special pentru oamenii interesaţi de performanţă în viaţa personală şi profesională. 

Bootcamp University – sistemul de transformare personală și leadership în format ‘‘tabără intensivă‘, cu o echipă solidă formată din traineri asociați și facilitatori licențiați în care treci la next level în toate cele 6 arii ale vieţii.

Autor al cărților best seller “Decizii Radicale”, ”Manifestul Educației”, ”Comunică, Influențează, Convinge”, ”Formula Măiestriei”, ”Prezentări cu public” și co-autor al cărților ”Școala de Ghi(n)zi” și “Cum mi-am schimbat viata in 4 zile?”, Andy este autorul cu cele mai multe cărţi și produse multimedia (25 cărți și peste 400 de ore de material audio-video) pe teme de dezvoltare personală şi profesională publicate în România și l-ai văzut deja la:

Călin Iepure

CEO BIZZ.CLUB | Trainer | Speaker | Moderator de Evenimente de Afaceri

Călin Iepure este un nume de referință în sfera public speaking-ului și a dezvoltării personale din România.

Cu o experiență vastă de vorbit în public, moderare, training, facilitare și consultanță, Călin s-a impus ca un lider în domeniul său, fiind recunoscut pentru capacitatea sa de a inspira și de a motiva audiențele diverse cu care interacționează.

Călin își folosește energia și entuziasmul pentru a transforma orice eveniment într-o experiență memorabilă. El moderează și facilitează conferințe, workshop-uri și sesiuni de training, atât online, cât și offline, aducând o notă de profesionalism și pasiune în fiecare intervenție.

Stilul său de moderare este unul dinamic și captivant, menținând publicul implicat prin activități interactive și momente de energizare.

Călin crede cu tărie că succesul vine din pregătirea adecvată și din capacitatea de a profita de fiecare oportunitate.

Cristian Onețiu

Antreprenor | Autor | Business Mentor

Fondatorul Life Care, cea mai mare companie românească de vânzări directe din Europa Centrală și de Est, cu o cifră de afaceri cumulată de peste 100 de milioane de euro și cu peste 50.000 de distribuitori independenți în mai mult de 20 de țări.

Antreprenor prezent în TOP 500 Forbes și TOP 300 Capital, investitor în imobiliare, precum și în startup-uri axate pe sănătate, sport, wellbeing și longevitate, prin utilizarea tehnologiei.

Investitor în emisiunea TV „Imperiul Leilor”, sezonul 2020, realizată de PRO TV.

Președinte în consiliul de administrație al mai multor companii românești, lidere de piață în industria lor, care gestionează peste 1.000 de angajați.

Autor al cărții best seller „Start în Antreprenoriat” și coautor al cărții „Cum mi-am schimbat viața în 4 zile?”.

Alex Cernătescu

CEO & Co-Fondator – Stefanini Infinit | Profesor de Executive MBA | ⁠Investitor și Board Member cu experiență

Alex este unul dintre cei mai cunoscuți, recunoscuți și vizibili antreprenori români – prezentat și pe coperta revistei Forbes.

Alex are experiență antreprenorială, de C-Level management, cât și de business development, atât în România, cât și la nivel internațional, cu focus pe Statele Unite, Europa și Asia.

A călătorit în peste 46 de țări, a vorbit în public ca invitat special sau a făcut business în peste 30 dintre acestea.

Alex crede foarte mult în antreprenoriat și îl susține activ prin investiții, educație, implicare activă, advisory și multe altele. România va merge mai departe prin antreprenoriat făcut bine și pe termen lung, iar Alex este prezent peste tot unde poate să susțină asta.

Adrian Câciu

Economist | Ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene

Adrian Caciu este de profesie economist. În prezent el este ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene.

Înainte de acest mandat a fost ministru de Finanţe, iar înainte de rolul ministerial, a servit timp de un an drept consilierul personal al primarului din Buzău.

Înainte să intre în administrația publică, Adrian Câciu a lucrat, timp de opt ani, în domeniul privat, iniţial pe un rol de consilier în vânzări şi apoi ca administrator.

Raluca Voicu

Co-fondator la Franchwise

Raluca Voicu, co-fondator la Franchwise, este unul dintre cei mai experimentați consultanți de franciză din România, cu peste 20 de ani de experiență.

„Crescută” în lumea francizei, Raluca a antrenat peste 300 de antreprenori să își găsească afacerea (franciza) potrivită, a construit, alături de echipa Franchwise, peste 60 de concepte românești de franciză (de la zero) și a implementat în România peste 50 de francize internaționale.

Superputerea Ralucăi: să pună oamenii potriviți împreună, să crească afaceri mai bune, mai sustenabile și pe termen lung.

Raluca susține disciplina și consecvența francizei și, alături de echipa Franchwise, duce mai departe aceste principii de lucru, în creșterea și dezvoltarea de afaceri sustenabile la nivel național și internațional.

Pentru cine este recomandat să participe la Business Growth Summit?

Pe scurt, tuturor celor interesați de dezvoltarea afacerii:

Agenda conferinței

🗓️ Miercuri, 11 Decembrie 2024​


08.30 – 09.00   Welcome coffee
09.00 – 10.15   Cunoaștere plus: Pârghia 1
10.15 – 11.00   Pârghia 2 și Q&A
11.00 – 11.15   Coffee break
11.15 – 12.00   Pârghia 3 și Q&A
12:00 – 12.45   Pârghia 4 și Q&A
12.45 – 13.15   Light lunch break
13.15 – 14.00   Pârghia 4 și Q&A
14.00 – 14.45   Pârghia 5 și Q&A
14.45 – 15.00   Tea break 
15.00 – 16.30   Pârghia 6 și Plan for future
16.30 – 17.30   Final considerations & Informal networking

Ne vedem la Hotel Ramada Nord Sala Cristal 4

Adresă: strada Daniel Danielopolu 44A, București

Zona: Cartierul Herăstrău

Accelerează-ţi afacerea folosind pârghiile esențiale de dezvoltare

Înscrie-te să afli mai multe despre cele cele 6 pârghii

Alege-ți pachetul dorit

GROWTH

120€ +TVA

80€ +TVA

🔓 Acces complet la conferința de business în care obții cele 6 pârghii pentru creșterea afacerii

💬 Oportunitate de Networking: interacționezi cu alți antreprenori și construiești conexiuni valoroase pentru viitorul tău și al afacerii tale

🌟 Înveți de la cei mai buni: Participi la workshopuri și Q&A cu speakeri de top cu experiență relevantă în business

⚡ Energia evenimentului: Experimentezi un conținut exclusiv și plin de AHA-uri care te va inspira să-ți crești afacerea în anul următor

☕ Pauze de cafea: Două pauze de cafea pentru a socializa și a-ți reîncărca bateriile.

🥪 Prânz ‘’light lunch’’: Bucură-te de un prânz tip finger food, perfect pentru a-ți menține energia pe parcursul zilei.

LEVERAGE

190€ +TVA

160€ +TVA

🔓 2 bilete de acces complet la conferința de business în care obții cele 6 pârghii pentru creșterea afacerii

💬 Oportunitate de Networking: interacționezi cu alți antreprenori și construiești conexiuni valoroase pentru viitorul tău și al afacerii tale

🌟 Înveți de la cei mai buni: Participi la workshopuri și Q&A cu speakeri de top cu experiență relevantă în business

⚡ Energia evenimentului: Experimentezi un conținut exclusiv și plin de AHA-uri care te va inspira să-ți crești afacerea in anul următor

☕ Pauze de cafea: Două pauze de cafea pentru a socializa și a-ți reîncărca bateriile.

🥪 Prânz ‘’light lunch’’: Bucură-te de un prânz tip finger food, perfect pentru a-ți menține energia pe parcursul zilei.

💻 Acces gratuit la cursul Online Antreprenor 3X – înveți cum să gestionezi cele 3 resurse cheie: timpul, energia și banii antreprenorului

VIP

290€ +TVA

SOLD OUT

🔓 Acces complet la conferința de business în care obții cele 6 pârghii pentru creșterea afacerii

💬 Oportunitate de Networking: interacționezi cu alți antreprenori și construiești conexiuni valoroase pentru viitorul tău și al afacerii tale

🌟 Înveți de la cei mai buni: Participi la workshopuri și Q&A cu speakeri de top cu experiență relevantă în business

⚡ Energia evenimentului: Experimentezi un conținut exclusiv și plin de AHA-uri care te va inspira să-ți crești afacerea in anul următor

☕ Pauze de cafea: Două pauze de cafea pentru a socializa și a-ți reîncărca bateriile.

🥪 Prânz ‘’light lunch’’: Bucură-te de un prânz tip finger food, perfect pentru a-ți menține energia pe parcursul zilei.

🏆 Acces cu toată echipa ta la masterclass-ul online THE VIP TEAM, pe 13 decembrie la ora 16:00, unde veți învăța cum se gestionează conflictele între stiluri diferite de muncă și cum se pun oamenii potriviți pe ”scaunele” potrivite în companie. Masterclass-ul este susținut de Andy Szekely pe baza ultimei sale cărți: Business VIP

SOLD OUT

Platinum

800€ +TVA

🌟 Conține tot ce are pachetul VIP plus:

🏆 Acces la propria echipa de experți specializați pe următoarele arii: resurse umane și recrutare, vânzări, operațiuni & sisteme, marketing & PR:

🏆 4 sesiuni x 40 minute fiecare, accesibile în următoarele 6 luni

 
DE CE SĂ TE ÎNSCRII?
 
Pentru că este locul în care Andy pune la pachet ceea ce a învăţat mai bun şi a aplicat eficient în peste 23 de ani de carieră, dintre care ultimii 10 dedicati antreprenorilor.
 
Pentru că amânarea nu te ajută, dar investiția în BusinessGrowth Summit va avea efecte pentru TOT restul vieții afacerii tale, intrucat vei sti ce PARGHII poti activa in diverse stadii de dezvoltare a business-ului.
 
Vei avea ocazia să cunoști oameni care au făcut performanță in business și care apoi au ales să ajute alti antreprenori  Ei fac această muncă din dorința de contribuție, iar tu vei avea ocazia să beneficiezi de experiența și expertiza lor, le vei auzi poveștile și vei putea să le devii prieten sau chiar partener.

PARTENERI

Întrebări frecvente

Pentru cine este recomandat să participe la Business Growth Summit?

Pe scurt, tuturor celor interesați de dezvoltarea afacerii:

    • oamenilor care au crescut deja o afacere, dar acum simt că stagnează
    • ⁠antreprenorilor care vor să facă salturi în afacerea lor
    • oamenilor de afaceri care înteleg cât de important este networkingul
    • ⁠celor care cred că tehnologia și digitizarea sunt esențiale pentru viitorul afacerii
    • fondatorilor care au de rezolvat problema finanțării afacerii pentru creștere
    • experților în produs, ofertare și prețuri care vor să maximizeze profiturile
    • ⁠antreprenorilor care vor să formeze echipe foarte puternice și loiale

Pentru că este locul în care Andy pune la pachet ceea ce a învăţat mai bun şi a aplicat eficient în peste 23 de ani de carieră, dintre care ultimii 10 dedicați antreprenorilor.

Pentru că amânarea nu te ajută, dar investiția în Business Growth Summit va avea efecte pentru TOT restul vieții afacerii tale, întrucât vei ști ce PÂRGHII poți activa în diverse stadii de dezvoltare a business-ului.

Vei avea ocazia să cunoști oameni care au făcut performanță în business și care apoi au ales să ajute alți antreprenori. Ei fac această muncă din dorința de contribuție, iar tu vei avea ocazia să beneficiezi de experiența și expertiza lor, le vei auzi poveștile și vei putea să le devii prieten sau chiar partener.

Recomandăm plata cu cardul pentru că procesarea biletului se face instant şi veţi primi automat biletul, pe când la plata prin transfer bancar poate dura până la 48 de ore.

Poţi achita online sau prin transfer bancar cu cel tarziu 24 de ore înainte de eveniment pentru a te asigura că primeşti biletul electronic pe e-mail.

În plus, biletul este transferabil. Tot ce ai de făcut este să ne contactezi şi să ne spui cui vrei să transferi biletul.

cărți și audio-book-uri livrate
0
participanți la evenimente
0
comunitatea Bootcamp
0
transformațional
0 %
Trimite mesaj
Ai nevoie de ajutor?
ASIC
Salutare,

Cu ce te putem ajuta?